Področja digitalne kulture

Področja digitalne kulture

Razvoj digitalnega sveta je poskrbel za velike spremembe: med poslovnimi procesi, tehnologijami, odnosi s strankami in seveda tudi v delovnem okolju. Danes vodenje uspešnih organizacij vključuje vodenje digitalnega podjetja.

Digitalna transformacija, digitalna zrelost ali digitalizacija? Ne glede na to, kateri izraz se uporablja, ta spreminja način poslovanja in celo uspeh podjetja. V resnici tretjina vodstvenih oseb navaja, da je kultura največja ovira za digitalno učinkovitost, čemur sledi pomanjkanje razumevanja digitalnih trendov (25 %). Zato je priprava prave digitalne strategije tako pomembna.

Na tako konkurenčnem trgu je potreba po ustvarjanju in gojenju digitalne kulture sestavni del procesa transformacije. Ta sprememba zahteva delovno okolje, ki ne digitalizira samo, ampak tudi zagotavlja, da so zaposleni obveščeni, angažirani in kar je najpomembneje izobraženi, da lahko razvijajo lastno digitalno miselnost.

Sprejmite preglednost

Vdelava digitalne kulture pomeni, da se vsi v podjetju – ne glede na svojo vlogo – zavedajo vpliva, ki ga ima digitalizacija na prihodke, prodajo in produktivnost. Tehnologija ni več omejena na profesionalce – vsi smo osebno vpeti v digitalni svet. Jasno je, da je večina podjetij vsaj delno že digitalizirano, zato je ključno, da to digitalizacijo prilagodi in nadgradi.

Izhodišče za vključitev te vrste kulture je transparentnost. To je enostavno doseči z notranjimi opombami, mikro stranmi, skupinami na družbenih omrežij, aplikacijami (kot je Slack), forumi in še veliko več. Vsi te različni kanali ponujajo medsebojno komunikacijo in vodstvu nudi boljši pregled nad procesi. Odkrit in iskren etos z jasno komunikacijsko linijo ne bo le pomagal krepiti moči zaposlenih, temveč se bo odzval na kupce in stranke, ki bodo pomagali sporočiti pristnost ter graditi stik.

Spodbujajte sodelovanje

Če se zaposleni na delovnem mestu počutijo dobro, se izboljša tudi sam delovni tok. Delo se opravi hitreje, zaposleni imajo boljše ideje, napredek pa se meri v realnem času. Če se ljudje med sabo ne razumejo in se ne počutijo dobro v delovnem okolju, se bodo izogibali vsaki interakciji z ostalimi člani, kar pa zelo zniža produktivnost.

V današnjih delovnih procesih večina zaposlenih ne more delati brez sodelovanja z drugimi. Delitev učenja in vpogleda med oddelki je najpomembnejša za produktivno in učinkovito digitalno kulturo.

Na primer, oglaševalske in prodajne skupine morajo zelo tesno sodelovati, če želijo zagotoviti dosledno komuniciranje in nagovarjanje potencialnih strank. Prav tako morajo ekipe za podporo strankam tesno sodelovati z IT oddelkom z namenom, da prejmejo čim več povratnih informacij o tem, kako bi še lahko izboljšali sistem in tudi sam način komunikacije. 

Ponudite digitalno usposabljanje

Najučinkovitejši način za zagotovitev digitalnega znanja zaposlenih ter njegovega vpliva na poslovanje je, da jim ponudite program učenja. S pripravo digitalne strategije boste pridobili informacije, katero znanje je za določeno delovno mesto potrebno in nujno.

Dejstvo je, da vsi zaposleni ne potrebujejo celotnega digitalnega znanja in poznati, kako strateško oblikovati digitalno kampanjo. Za določena delovna mesta je dovolj poznavanje temeljnega razumevanja digitalizacije in zavedanja njihovih vlog v tem procesu. Druga delovna mesta pa od zaposlenih zahtevajo redno nadgrajevanje znanja in razvoj njihovih sposobnosti. Za razvoj prave digitalne kulture so potrebna različna usposabljanja in programi, ki se lahko prilagodijo za vsa delovna mesta: od ozaveščenosti do specialističnega poznavanja.

Težite k navdihu

Digitalizacija ponuja širok spekter priložnosti, vendar pa ga podjetja še vedno premalo izkoriščajo. Inovacije v digitalnem svetu zahtevajo razmišljanje izven okvirjev, na trenutke celo navdihujoče.

Zavedati se moramo, da je digitalizacija podjetij nujna in da se bo potreba po novih digitalnih delovnih mestih konstanto višala. Sledenje tem trendom pa bo pomenilo konkurenčnost na trgu. S pripravo digitalne strategije in postavitev digitalizacije v ospredje lahko vaše podjetje spodbudi zaposlene in jih navdihne, da spoznajo vse prednosti in stvari vidijo tudi iz drugih zornih kotov.

Digitalna kultura je pomemben del digitalne transformacije vašega podjetja. Vendar pa je za kvalitetno izvedbo potrebna kvalitetna digitalna strategija, ki postavi smernice za razvoj, definira potrebe po določenih elementih ter vam predstavi okvir načrta razvoja in podpore. Na podlagi digitalne strategije bodo vsi naslednji koraki lažji in skrbno načrtovani.

Close Popup

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Nujni piškotki
Piškotki, ki jih spletna stran nujno potrebuje za njeno normalno delovanje.
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • wordpress_gdpr_allowed_services

Google Analytics
Piškotki, ki jih spletna stran potrebuje za spremljanje aktivnosti s pomočjo Google Analytics.
  • _ga
  • _ga_9HBZHRHPFV
  • _gat_gtag_UA_250386407_4
  • _gid

Zavrni vse storitve
Shrani
Sprejmi vse storitve