Zbiranje podatkov

Zbiranje podatkov

Podatki predstavljajo odlično priložnost za izboljšanje procesov poslovanja v vašem podjetju. Potreben je le premišljen pristop.

Danes se veliko govori o podatkih, k temu pa je prispevala tudi uredba GDPR, ki je prišla v veljavo lansko leto. Ta uredba je dejansko prisilila podjetja, da so začela razmišljati in preverjati, katere podatke o svojih potencialnih in rednih strankah, dobaviteljih in drugih dejansko zbirajo, kako jih hranijo in kaj točno počnejo z njimi. Veliko število podjetij je ugotovilo, da nimajo nobenega posebnega nadzora nad temi podatki in da niti ne vedo, katere podatke točno zbirajo. Mnoga podjetja nimajo popolnoma jasne slike, zakaj njihove stranke kupujejo prav pri njih, to pa zato, ker o tem nimajo jasno zbranih podatkov in za te podatke ne vodijo nobene analitike.

Strah pred podatki

Iz izkušenj lahko povemo, da se veliko podjetij boji podatkov. Njihov strah predstavlja skeptičnost o pravilnem zbiranju, hranjenju in predvsem analizo podatkov. Ta strah pa zamegli sliko, ki prikazuje različne možnosti, kako bi lahko vse te podatke aktivno in koristno porabili za boljše rezultate poslovanja. Vendar pa so lahko analize teh podatkov (za primer navedemo Google Analytics) zelo obsežne in na videz težko razumljive. Take analize ne moremo oceniti le v nekaj trenutkih, pač pa moramo pred pregledom vedeti, katere informacije iščemo.

 

Podatki vam lahko koristijo

Predstavljajte si, da nimate nobenega podatka o potrebah na trgu, potencialnih strankah, možnih prodajnih mestih … Pri razvoju produkta oziroma storitev bi samo ugibali, ali bomo sprejeti na trgu ali ne. Ne bi imeli nobene predstave o tem, koga nagovarjamo in kje je naša ciljna skupina.  Na ta način nimamo nobene možnosti za optimizacijo stroškov, ki pa so brez podatkov lahko zelo visoki. S tem podjetje ni konkurenčno in nima podlage, na kateri bi se lahko razvijali.

Ni vam treba že jutri začeti z analizo vseh podatkov, saj lahko to predstavlja velik izziv, hkrati pa boste prejeli veliko podatkov, med katerimi se boste težko znašli. Uporabo podatkov se je treba lotiti zelo strateško, po korakih. Majhni koraki vas bodo zagotovljeno pripeljali do velikih ciljev. Za lažji začetek pa vam lahko pomaga digitalna strategija, v kateri so oblikovane strategije, točno za vaše podjetje.  

 

Razmislite o tem, kaj vas resnično zanima in kateri podatki vam lahko dejansko pomagajo pri procesih. Lahko uporabite in analizirate podatke, ki jih že imate zbrane v podjetju, lahko pa izdelate plan, katere podatke bi za analizo potrebovali in na kakšen način jih želite pridobiti. Bodite pa pozorni, da bo zbiranje podatkov v skladu z uredbo GDPR.

Posebno pozornost pa je treba nameniti tudi varnosti. Nič ne koristi, če se držite pravil o zbiranju podatkov, če ne poskrbite za zadosten nivo varnosti. To je tako kot, da si uredite varnostni sistem hiše, vrata pa pustite odklenjena. Tudi samo zbiranje podatkov je zelo pomembno. Si predstavljate ogromno vrečo različnih podatkov, ki so med seboj pomešani in nimajo določenega vrstnega reda? Na tak način bi analizo zelo težko izvedli, se strinjate? Zato je urejeno zbiranje podatkov ključno.

Vsako podjetje želi biti uspešno, prepoznavno in priljubljeno. Za to pa se je treba redno prilagajati potrebam trga. Ena nujnejših prilagoditev je tudi digitalizacija procesov. S pravilno zbranimi in analiziranimi podatki boste hitro ugotovili in locirali področja, kjer je digitalizacija in prilagoditev nujno potrebna. Poskrbite za manjše stroške vaših procesov v podjetju in s tem poskrbite za boljšo konkurenčnost na trgu!

Close Popup

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Nujni piškotki
Piškotki, ki jih spletna stran nujno potrebuje za njeno normalno delovanje.
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • wordpress_gdpr_allowed_services

Google Analytics
Piškotki, ki jih spletna stran potrebuje za spremljanje aktivnosti s pomočjo Google Analytics.
  • _ga
  • _ga_9HBZHRHPFV
  • _gat_gtag_UA_250386407_4
  • _gid

Zavrni vse storitve
Shrani
Sprejmi vse storitve